Make you

Då var jag tillbaka här framför datorn igen, sedan om det skulle vara bra eller dåligt låter jag vara osagt.

Nu har mobilateamet varit här och vi har kommit fram till en ny handligsplan, vi har lite svårt att hitta någon som riktigt fungerar.

Har pratat lite med Sofie oxå och vi ska fota nästa onsdag är det tänkt. Ska bli himla roligt, vi ska testa lite olika saker tänkte vi. Vad exakt får ni se sedan.

Jag längtar samtidigt som jag bävar inför måndag, jag vill ju få svar men jag är så rädd att det ska vara negativt. Men man får väl hoppas på det bästa så länge och kanske att man kan få besked om hur mycket det rör sig om från försäkringskassan tills dess.

Tänkte att jag kan iaf ta och berätta för dem som kan tänkas vara nyfikna att lägenheten är uppe på Kronoparken. Vi har fastnat lite för det området om jag ska vara ärlig. Det är naturnära och fint, så mycket lugnare än vad det är här. Det har iaf varit det då vi varit där och kollat.
Pratat med en ur styrelsen och det är en hel del hundägare där samt att det verkar vara rätt bra gemenskap i området, iaf så fick jag lite den vibben när vi var där. Det är då något som jag värdesätter väldigt högt då det är så som jag har växt upp på en gata där nästan alla känner varandra, visserligen var vi kanske inte så många bara något mellan 35 - 40 familjer eller liknande. Men det var himla trevligt och vi hade väldigt trevliga gatufester, som jag kan nämna att jag saknar.

Vi hoppas verkligen att det ska lösa sig hos banken så vi kan ta denna lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0