Nattmat

Igår hade jag och Per det lite mysigt på natta efter att han kommit hem från jobbet.

Jag satt med honom inne i köket medan han lagade lite mat till sig själv, jag hade redan fått att äta någon timme tidigare. Han gjorde en liten gryta med lite rester och annat gott och blandat.


Vårt köksfönster sett från kökssoffan.

Vi pratade om lite gott och blandat. Kom bland annat på tal om hur man skulle kunna gillra en fälla för den som förstörde hans cykel.


Per lekte lite framför kameran.

Vi hade en riktigt trevlig kväll iaf och jag testade mitt nya objektiv lite mer, är lite små kär i den, mest för att det inte är vidvinkel och den är lite ljuskänsligare än de andra vilket är ett stort plus.


Min älskling.

Det blev iaf väldigt gott sa han.
Jag är så glad för han börjar få tillbaka glöden som kock lite igen, nu ska jag bara komma på hur jag kan få det att blossa upp i en låga så han återfinner passionen för att laga mat.

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka fina och skarpa bilder! Har kikat in i bloggen lite då och då och tycker du fotar bra! Kram

2009-11-18 @ 13:19:12
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra
Postat av: Evelina

Petra:

Tack så hemskt mycket.

Himla roligt att du kollar in här ibland, det uppskattas verkligen. Hoppas jag fortsätter lägga ut intressanta saker framöver oxå :D

Kram

2009-11-19 @ 18:00:18
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0