Föräldrar

Det finns alla sorter, bra som dåliga.

Jag måste ändå säga att jag anser att mina är ruskigt bra och det inte bara för att det är min mor och far utan jag vet att även många andra har mycket höga tankar om dem och dom är underbara personer.


Till Höger: Göte och Pappa. Till Vänster: Mamma och Gunilla.

Många tycker ju att dom båda är väldigt roliga och sköna individer. Det glädjer mig och det gör mig så glad att Per kommer så bra överens med dem.
Det enda som är lite sorgligt, men fortfarande bra på sitt sätt, är att han ser ju upp till min far i princip mer än sin egen. Är ju glad att han tycker så mycket om min far men tycker ju det är synd att han inte har en bättre relation till sin egen.

Det är något som jag verkligen försökt förbättra, att dom ska umgås. Även varit på Per om att han kanske ska försöka hitta på något med sin bror så dom kan komma varandra lite närmre, för även där.. han står min syster närmre och hon känner honom bättre.

Men jag hoppas det blir bättre.


Från Vänster: Göte, Mamma, Gunilla och Pappa.

Men det gör mig så ont att se vänner behandlas illa utav sina föräldrar, speciellt för att man kan inget riktigt göra. Ja, inget mer än att finnas där när det behovet uppstår.

Fast det är ju klart att man kan bli arg på snälla föräldrar oxå. Men man älskar dom ju inte mindre för det.

Jag älskar er så min underbara mor och far och även mina plastföräldrar, Göte och Gunilla.





Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack, mitt älskade barn!!

2009-10-28 @ 19:29:06
Postat av: Evelina

Mamma:

<3

2009-10-29 @ 16:35:20
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0