Frustration

Känner mig så förbannat frustrerad.

Jag blir så stressad över att det inte händer något, ja nu börjar det ju äntligen rulla lite visserligen. Men det känns som man bara pratar och pratar om företaget men det händer aldrig något på den fronten. När man dessutom ser hur andra startar upp sina företag blir jag lite avundsjuk.

Det är ju självklart att man är glad för den personen som startar som kommit till den punkten i livet och verkligen fått igång det och det är ju en viss beundran ändå. Men jag kan inte hjälpa att bli avundsjuk att dom fått igång det och inte jag.

Men försöker intala mig själv att istället för att bli deppig så bli arg på mig själv och försöka få lite mer kämparglöd, även om det är svårt just nu när jag saknar energi och ork.

Jag hoppas att kunna komma igång nångång, men samtidigt så är jag så jäkla rädd. Även om jag vet att jag inte kommer dra på mig några direkta kostnader för uttrustning.

Men men..

Man kanske skulle kolla vad det kostar att få privat hjälp från Almi så man kommer igång på rätt sätt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0