Jag ska.

Det funkade tydligen inte ens för mig att göra en videoblogg.

Jag vet inte riktigt varför jag drar mig från att sitta framför datorn och göra nyttigheter och att skriva i bloggen.

Bröllopsbilderna är klara och jag har fått den sista betalningen kring dem. Det var riktigt trevligt att jobba tillsammans med dom, det var ju riktigt trevliga personer detta. L var ju den jag pratade mest med och hon var ju verkligen supergo, så jag önskar dem all lycka här framöver.

Spelade rollspel både förra helgen och denna. Förra helgen blev det Fallout pen and paper och i fredags spelade vi lite smått impuls Dark Heresy. Var ruskigt roligt.

I lördags hade vi även möte för Warhammer Fantasy kampanjen som vi spelat. Vi bestämde att vi skulle avsluta och dom spelare med mest land skulle möta varandra för att utse en vinnare. Det blir jag och Henrik som ska mötas, jag lär få stor däng men ska bli roligt iaf. Kom även överens om att vi nästa månad ska dra igång en ny kampanj, denna gången med en liten vinst i potten.
Det kanske verkar rent av löjligt att spela och hålla på med, men man ska inte döma förrns man har testat själv ( är ju som att säga att en bok är tråkig och långdragen innan man läst den, eller säger att en tavla är ful innan man sett den ).



Har även börjat spåna lite på Magic, ja jag är en nörd för dom som inte visste det. Det verkar vara riktigt roligt.

I veckan var jag iväg till sjukhuset, Anna var så snäll och kom och hämtade mig samt skjutsade mig dit och inte nog med det, höll mig sällskap hela tiden. Hon ska verkligen ha ett stooooort tack som verkligen ställde upp för mig och för att hon är en sån fin vän.
Nu kanske en del av er undrar varför jag var iväg. Ja riktigt helt in på detalj vet jag inte om jag vill gå men kan säga som så, det var den där tiden i månaden, bara att det var kanske 9 - 10 gånger värre än vad det brukar. Dvs.. MYCKET.
Först spekulerades det i ett eventuellt missfall, men det uteslöts ganska snabbt eftersom det visade sig ( som jag hoppades och var rätt säker på ) att jag inte var gravid. Efter det blev det blodprov, blodtryck och även en gynundersökning ( något som aldrig är sådär jätte roligt ). Det känndes lite obehagligt först att läkaren var en man, men han var väldigt duktig och fick en att känna sig trygg.
Dom kom iaf fram till att det inte var någon fara men i och med mängden så skulle jag få lite medicin. Blev även ett till prov som vi fick gå till labbet för att ta, där dom tog ännu mer blod. Dock vad det testet var för glömde jag bort att fråga.
Vi var där i ungefär 3 timmar och Anna söt som hon är var med mig hela tiden och körde mig även hem sedan.

Per jobbar idag så jag sitter här hemma och saknar honom. Det är tomt när inte han är hemma.






Kommentarer
Postat av: Anna Friberg

puss puss! klart att man ställer upp för sina vänner! inte ska du vara ensam vid såna situationer... bara att ringa när du behöver! oavsett klockslag!alltid ;) puss & kram

2009-10-11 @ 22:21:47
Postat av: Anna Friberg

det är klart att man ställer upp för sina vänner gumman! du vet att det bara är å ringa oavsett klockslag vännen! finns där för dejj vännen! puss kram! är bara glad att ja kan hjälpa till... inte skulle du behöva vara själv vid såna situationer!.. det är det vänner är till för, att ställa upp!kramar i stooooora lass <3

2009-10-11 @ 22:24:49
Postat av: Anna Friberg

hrm... min dator hänger sig, å ja som e blondie e för snabb å trycker på knappen igen å skriver om :) hahaha men som vanligt: den bjuder ja på! =) pyss babe

2009-10-11 @ 22:26:09
Postat av: Evelina

Anna:

verkligen och jag hoppas du vet att det är bara att göra detsamma, ställer alltid upp!

massa kramar

2009-10-27 @ 15:17:42
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0