Kvällskvist

Dagen har gått rätt fort ändå måste jag säga.

Mina dagar brukar ju inte vara de mest produktiva, för att jag saknar ork men även för att Per jobbar och jag har så sjukt tråkigt. Det blir väl lite utav en ond cirkel skulle jag tro.

Men som kanske syns så har jag ju uppdaterat bloggen en hel del idag, tar igen lite för tiden som jag varit tyst.

Har även beställt hem en ny hårddisk:


1.5TB Seagate Barracuda 7200.11 SATA II

Det vill säga 1,5 TB ( 1500 GB alltså ). Så nu ska det väl inte vara några problem med ytrymme på ett tag, vilket känns ruskigt skönt.

Sedan för ett litet tag sedan kom även Peter och Regina förbi en liten sväng och höll mig lite sällskap. Det var himla trevligt. Dom gjorde mat till sig lite innan dom skulle iväg och träffa en vän till henne.

Nu sitter jag här och lyssnar lite på musik och skriver.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0