Nej

Det blir ingen lägenhet blir det inte.

Det var visserligen ganska väntat om jag ska vara ärlig, men det är klart att man till viss del hade hoppats. Dock blev jag inte så besviken som jag trodde jag skulle bli, så det kanske var lika bra att det inte blev något med den?

Vi funderar faktiskt på att eventuellt flytta uppöver landet istället, dock gör det så sjukt ont att lämna alla vännerna. Finns så många fina människor här som betyder så mycket för en, detta gör det himla svårt att bestämma sig för vad vi ska och vill göra.

Så det är inget som är bestämt ännu men vi överväger det starkt, för troligtvis ( inte helt säkert dock ) så kan jag få jobba hos mamma på deltid. Det är ju iaf något, det jag oroar mig över där är att lära mig alla ostar.

Det är så mycket att tänka på kring detta så man blir alldeles matt, men ja som sagt så det visar sig väl vad det blir.





Kommentarer
Postat av: Anna Friberg

hej gumman! okej, ja men kanske var det inte meningen att ni skulle ha lägenheten... jag tror det är mer meningen att ni ska ha hus vännen min! snart så kommer ni hitta ett finfint boende... :) även om ni nu nångång skulle flytta uppöver så kan man hälsa på varann! ... =) det löser sejj ska du se! jag finns där för dejj oavsett vännen min! love you! kram kram!

2009-10-05 @ 17:59:50
Postat av: Anonym

hej gumman! okej, ja men kanske var det inte meningen att ni skulle ha lägenheten... jag tror det är mer meningen att ni ska ha hus vännen min! snart så kommer ni hitta ett finfint boende... :) även om ni nu nångång skulle flytta uppöver så kan man hälsa på varann! ... =) det löser sejj ska du se! jag finns där för dejj oavsett vännen min! love you! kram kram!

2009-10-05 @ 18:00:31
Postat av: Anna Friberg

oops... nu blidde det dubbelt upp;) men det bjuder ja på :) pözz

2009-10-05 @ 18:01:26
Postat av: Evelina

Anna:

Hej Tösa.

Ja nej jag tror nästan det. Du anar inte vad det där värmde att höra ska du veta. Jag hoppas du har rätt :)

Jo det är så sant det så :)

Tack gumman du är underbar :D massa kramar på dig min underbara vän.

2009-10-05 @ 19:21:52
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0