Tankar

Tänker väldigt mycket på lägenheten för tillfället, mer än vad som är nyttigt skulle jag tro.

Även om den inte är perfekt och inte har en trädgård så faller den oss väldigt mycket i smaken och vi känner att det skulle vara väldigt rätt att flytta dit. Visst det är på kronoparken, men jag tror det blivit mycket bättre där.

Anleningen vi vill flytta till denna fina lägenhet är ju till att börja med för att den är fin och vi trivdes himla bra i den, för det andra så var det en egen ingång som möjligör för mig att gå ut med hundarna lite lättare. Det är något som jag verkligen ser framemot.
På det så verkar det vara ett himla fint och lungt område, något som verkligen uppskattas. Dessutom var det tydligen rätt många hundägare runt om där, enligt hon i styrelsen som vi talade med iaf. Balkongen var 2 gånger så stor som den nuvarande om inte nästan 3 gånger så stor, helt underbar.

Nu var ju denna lite större, något som kanske inte är speciellt nödvändigt dock inget som är negativt direkt.

Vi vet dock inte riktigt hur det blir ännu, så det återstår att se.

Försöker att inte hoppas allt för mycket, men det är svårt när det är något man verkligen inte kan sluta fantisera om. Hatar mig själv som inte kan sluta tänka på hur jag skulle vilja möblera och liknande.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0