Zombie Film

Jag har tidigare pratat lite smått om en film som jag skulle vilja göra och jag vill fortfarande göra den, dock kräver nog det lite mer budget och det är inget som vi har. Och så mycket av en dröm att skapa är det inte så det får vara så länge.

Men i morse så kom Per på en jätte bra idée till en film som inte kräver så mycket till budget. Så vi bestämde oss för att vi ska nog försöka oss på att göra den nu till sommaren. Vi satt och pratade om detta nästan hela morgonen innan han gick iväg till jobbet.

Jag vet precis hur öppningsscenen ska vara, jag längtar så tills det att vi kan komma igång.

Vi behöver dock ha en kamera, en del kommer filmas med mobilkameror och liknande men en kamera behöver vara lite bättre.


Min zombie my little ponny tattuering ( som jag ska tattuera, detta var det enda jag hade på datorn som var Zombie som var mitt egna så det har inget att göra med filmen mer än att det är en zombie )

Det ska väl nämnas att det dock inte är någon action film utan kommer handla om ett par och deras överlevnad, i korta drag.

Åker vi upp till Sundsvall något då, vilket vi ska göra om det inte krånglar till sig som det gjorde i somras, så funderar vi även på att göra en till film där uppe, iaf börja på en. Men vi får se, fokus ligger ju på den första först och främst.

Vad det blir av det hela återstår att se.
Men ger en liten heads up att vi kommer behöva en del statister för zombier och så självklart paret som det ska handla om.
Så vill ni ställa upp på endera så är det bara att höra av sig.
Vi kommer ju inte ha någon möjlighet att betala i pengar utan alla som ställer upp får ju en kopia av filmen. Skulle den mot all förmodan bli såld så då blir det ju självklart att folk får betalt, dock är det väl inte något man ska hoppas allt för mycket på eftersom vi gör detta mest för skojs skull.





Kommentarer
Postat av: Kaka

Jag vill va med!

2009-10-27 @ 19:07:12
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Ja men det får du absolut vara :D

2009-10-27 @ 19:09:34
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0