Tack IF

Som de flesta vet vid det här laget så blev min mobil, min fina vita Iphone, stulen för ungefär 2 månader sedan.

Det tog väl ett litet tag för mig att faktiskt polisanmäla det hela för jag hoppades på att den skulle komma tillbaka. När den inte gjorde det så gjorde jag en anmälan och spärrade både mobilen och abonemanget.

Idag fick jag tummen ur och ringde IF, mitt försäkringsbolag. Som jag än så länge inte har något ont att säga om, de gånger vi behövt dem så har dom funnits där och vi har fått hjälp utan diskutioner. Så även denna gången, utan några som helst problem så har dom nu satt över pengar till att ersätta den stulna telefonen.



Det gick så smärtfritt för att vi ändå varit kunder så väldigt länge och ändå haft så pass få skador anmälda, tror inte vi anmält något på hemförsäkringen alls tidigare ens.

Jag är väldigt tacksam för detta, för saknar min telefon ( jo jag vet, det är en sak ). Men första gången jag kännt mig nöjd med en mobil.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0