Boobhållare

Har ju glömt att berätta det, något jag är fruktansvärt nöjd med.

Nu i julas när vi var uppe i Sundsvall så tog vi oss i kragen och gick in på Change på Birsta City för att se om dom kunde hjälpa mig att se vilken storlek på BH det är jag egentligen ska ha. Lika bra att passa på när jag ändå fått pengarna från Försäkringskassan.

Måste börja med att berömma dem, trotts fullt i butiken och massa stress tog hon sig tid med mig och hjälpte mig tills det att jag var nöjd.

Det visade sig att jag har haft för små kupor och för stort runt, något jag verkligen inte trodde.



Vi passade i och med det på att köpa 2 stycken där, dom hade ju 50% rabatt för medlemmar så vi gick ju självklart med i deras klubb. Så jag fick 2 par jätte fina BHs i väldigt bra kvalité för 580 kronor ( dvs halva priset ). Där kommer vi handla fler gånger.

Dom jag beställt för ungefär 1 år sedan var ju inte helt suveräna om man säger som så utan dem fick jag himla ont av så dom jag hade jag kunde ha var nog det fulaste och trasigaste. Både jag och Per är glada att vi kunnat kasta dem åt helsike.

Kan säga som så att har man stora bröst så tror jag nog att man faktiskt behöver lägga ner en del pengar på BHs för att få något som sitter bra och inte gör ont och som dessutom håller ett tag, gör ju inget om man gör det med små bröst heller men jag tror det är viktigare med stora att hitta BHar i bra kvalité.



Kommentarer
Postat av: kaka

De är jättebra på change, där jag handlar! :D

2010-01-25 @ 22:20:00
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Oh då kan jag ju fråga dig vart dom finns här i Karlstad?? :D Har itne riktigt kommit på vart dom är :D

2010-01-27 @ 12:08:11
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0