Det kommer mera

Ids inte riktigt skriva alla inläggen just nu känner jag.

Ska sätta mig och vara lite social med vovvarna istället, men jag ska ge er mer uppdateringar här sedan. Kanske i morgon om ni är snälla.

Här kommer iaf en bild på min söta syster som vi fotade nu när vi var uppe.


Modell: Syrran ( Emelie Eklund )                               Foto: Jag

Syrran och jag passade på att fota när vi ändå var där båda 2. Det blev en del seriösa bilder och en del mindre seriösa, men roligt som bara den hade vi. Kommer komma lite fler bilder från det med är det tänkt.

Är ni så nyfikna att ni inte kan vänta kan ni alltid kolla in på min bilddagbok där jag uppdaterat alla dagarna.




Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att ni är nöjda med jul och nyår :) Kram

2010-01-06 @ 10:23:35
Postat av: Evelina

Sara:

Tack vännen :D Jag hoppas verkligen ni hade det bra med och att Angelina inte blev för rädd för rakterna. Kramar

2010-01-13 @ 14:58:51
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0