Drömmar

Ibland är det irriterande när man går händelserna i förväg och drömmer sig iväg.

Så har vi gjort alla gånger när vi fallit för någon bostad, drömmarna kommer till liv och sätter iväg i sin egen fart och tar inte hänsyn till att det kanske inte är det lättaste att uppnå.

Vad jag pratar om är att börja planera hur man vill möblera och ha det när man flyttar in, eller om är väl kanske mer korrekt.

På den här lägenheten som vi sett så ser jag hur vi kan sätta upp staket runt tomten så man kan släppa hundarna lösa där, skulle aldrig ha hundarna lösa utomhus ( vare sig det är en inhägnad eller ej ) helt utan uppsyn ty man vet aldrig vad som kan hända. Plus att i trädgården börja kunna slita upp delar av gräsmattan för att göra plats för ett trädgårdsland.

Tänker på så mycket jag skulle kunna odla och även plantera en massa bärbuskar. Skulle vara så roligt att se min svartvinbär som jag nu har på balkongen hur den skulle ta sig om man satt den i jorden, under förutsättning att det inte blir för mycket av en chock av miljöombytet så den dör.

Så en egen trädgård är ju ett krav för ett nytt boende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0