En kväll i goda vänners sällskap.

På lördagen den 19e December hade jag och Anna bestämt oss för att efter att vi haft nördmöte rörandes Warhammer turneringen skulle hon och jag hitta på lite bus.

Joppe var shysst och gav Per skjuts hem så jag inte behövde åka hem med honom och tillbaka igen.


Goaste Anna.

Vi satte oss och pratade lite och jag fick vara med på ett hörn när dom skulle äta mat. Dock hade vi nyss ätit så jag var inge hungrig så det blev 2 kalla korvar och lite potatissallad för min del bara. Men det var iaf väldigt mysigt tyck jag.

Efteråt bestämde sig Peter för att åka hem till oss istället för att göra det han egentligen tänkt. Så Anna och jag fortsatte att prata sådär som flickor gör. Blev dock himla stolt över henne när hon gick med på att testa lite spel till Xboxen. Blev Resident Evil 5. Jag måste säga att jag tycker det gick riktigt bra för henne och var roligt att spela med.



Efter några timmar började vi känna oss lite hungriga igen och så gjorde även våra karlar, samt att vi blivit väldigt sugna på att spela lite sällskapsspel. Men det är ju roligare om man är fler så vi bestämde oss för att ringa våra män och höra om dom ville spela lite med oss. Det slutade med att vi kom överens om att dom skulle åka och handla lite och åka förbi Burger King så skulle vi åka förbi mAx ( vi ville ha mat från olika ställen ) och sedan mötas upp hemma hos oss.


Peter och Per.

Det blev en himla rolig kväll med mycket skratt och lite flum. Vi spelade Kampen mellan kvinna och man. Första rundan vann jag och andra vann Peter.

Himla rolig dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0