Fotograferande och Modeller

Tänkte försöka att komma igång med fotandet lite nu igen efter att ha haft en liten paus.

Så det blir att jag söker lite modeller som kan ställa upp på lite olika idéer.


Modell: Elina K                                                Foto: Jag

Vill få min portfolio lite mer utökad tänkte jag, skulle väldigt gärna vilja fotografera lite mer extrema sminkningar och frisyrer. Så känner ni er manade att ställa upp så hör av er.


Modell: Sofie H                                               Foto: Jag

Är även väldigt sugen på att ta lite beutypics så att säga och även en del porträtt bilder. Vill även testa på att ta några par bilder, familje bilder och barnporträtt. Skulle vara roligt att testa på att fota lite andra djur är mina egna små hundar.


Modell: Carolina L                                                Foto: Jag

Så som sagt är ni sugna och kanske har någon idée så hör av er.



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så snygga bilder :)



Ja vi har ju redan pratat lite, milar dig någon dag så kan vi diskutera lite mer detaljer :) Sköt om dig! Kram

2010-01-16 @ 10:19:36
Postat av: kaka

Jag ställer upp på vad som helst! Haha ;) Nu är ju inte jag en modell, det kanske var mer det du sökte kom jag på nu... Äh, jag finns om det krisar sig, jag kanske kan va hund eller så :D

2010-01-16 @ 11:50:10
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Anna Friberg

hihi ja kanske kan ställa upp å va lite linslus:) brukar va ganska skojj vad jag vet....fast som kaka sa " nu är ju inte jag en modell"....fast linslus kan man ju alltid vara:P

2010-01-18 @ 10:56:34
Postat av: Evelina

Sara:

Tack så hemskt mycket :D



Oja. Det ser jag framemot. Ska ta och svara på mailet här, bara så du vet att jag inte missat det :)

Kramar

2010-01-20 @ 14:38:36
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

hehe på vad som helst? :D moahahaha hehe nej då jag är så snäll så ja men fota tycker jag skulle vara skojjit. Ska bara försöka komma på en bra idee om du inte redan har någon?? :)

2010-01-20 @ 14:39:31
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Anna:

hehe Ja men det tyck jag skulle vara skojjit :D Har du någon ideé? Står rätt still i mitt huvud just nu. :)

Kram

2010-01-20 @ 14:40:24
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0