I´ll be there

Igår var jag iväg till Sundsta en sväng.

Var himla gött att åka lite buss, var ett tag sedan. Sitta där och lyssna på musik kan vara himla trevligt ibland.

Sara och jag hade bestämt att vi skulle umgås lite. Väl där hade jag lite problem med dörrkoden men annars gick det bra, slutade med att hon fick komma och öppna dörren åt mig ändå.

Angelina växer som bara den och man blir chockad nästan varje gång att hon dragit iväg så. Men hon är ju så sjukt söt. Blev att vi satt och pratade en hel del om lite ditten och datten, vilket alltid är roligt.



Hon får mig att  vilja ha egna barn så otroligt mycket, det bara skriker inom en att man vill ha bäbis. Frågade Per via ett sms men han tycker fortfarande att vi ska vänta och jag håller väl med honom egentligen på sätt och vis men samtidigt tror jag väldigt mycket på att man ska göra saker när dom känns rätt, att tänka för mycket kan så lätt förstöra mer än vad det hjälper.

Lekte lite med både Angelina och Raxo.

För att sammanfatta hade jag väldigt roligt igår och Sara är ju en helt underbar person som jag är extremt glad att jag har fått som vän.



Kommentarer
Postat av: Sara

Det var jättekul att du kom och hälsade på! Det tyckte Angelina och Raxo också ;)



Är säker på att du skulle bli en fantasktisk mamma när ni bestämmer er för att skaffa en liten. Du har bra hand med barn :) Kram på dig!

2010-01-27 @ 13:46:10
Postat av: Evelina

Sara:

Tack så hemskt mycket, du anar inte vad det värmer att höra. Tack



Kramar

2010-01-28 @ 12:05:00
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0