Kan inte släppa

En del tankar är svåra att släppa måste jag säga och att inte tänka på dem går ibland bara inte.

Just nu satt jag och tänkte tillbaka lite på livet man levt och det inkluderar ju även en del ex och Pelle speciellt poppar då upp i huvudet på en. För att sammanfatta är han nog det ex som haft störst inverkan på mig, på gott och ont.

Men jag kan inte sluta tänka på och oroa mig för vad som egentligen hände den där gången då vi drack vin hemma hos honom. Visst jag är lättpåverkad av alkohol men efter ett glas och 2 små shots ( som bestod av 50/50 kaffe och galliano ) så var jag så gott som helst utslagen.

Det leder till att jag däckar rätt snabbt och vaknar några timmar senare upp i hans säng. Då hade han burit in mig dit och klätt av mig och bäddat ner mig. Men då var jag för naiv att ens tänka tanken att han skulle kunna ha gjort något men nu när man är äldre och tänker tillbaka så funderar man ju lite på vad i hela friden det var jag drack egentligen och om han lagt något där i. Plus att så pass vet jag om han att han skulle kunna göra lite vad som helst medan man var däckad.

Jag vet att han höll på med mig när jag däckade och det lär inte ha gjort att han slutat. Sedan kommer det ju en annan tanke som jag inte riktigt gillar och det är ju att han hade datorn alldeles där i soffan och minns jag inte helt fel hade han en webcam. Vill egentligen inte tänka på detta för jag menar tänk om han filmade eller något sådant, det skulle inte helt förvåna mig om jag ska vara ärlig. Dock är det skrämmande.

Jag är iaf extremt glad att han inte lyckades övertala mig till att sluta med ppillren och bli gravid som han tjatade ganska friskt om.

Och jag är väldigt glad att jag aldrig träffade honom när jag var i Stockholm hos Marias mormor. Törs knappt tänka tanken på vad som kunnat hända om jag gjort det ändå. Har nog Marias mamma att tacka för det.

Idag tror jag att han är död, endera om cancern har tagit honom eller någon annan.. Men jag tror som sagt inte att han är vid liv. Det är kanske hemskt att säga men det är jag nästan lite glad för med tanke på de hot han kom med när jag träffade någon ny.

mjaja ska väl försöka tänka på något roligare nu tänkte jag men gött att få skriva av sig lite.



Kommentarer
Postat av: Sara

Usch vad otäckt! Just att inte veta :( Skönt att du slipper honom nu iaf :) Kram på dig!

2010-01-21 @ 19:08:58
Postat av: Evelina

Sara:

jo det är just det ovetande som nog är värst tror jag. Ja verkligen. Tack

Kramar

2010-01-21 @ 19:29:48
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0