Lägenhet

Igen har vi hittat en lägenhet som tilltalar oss väldigt mycket.

Den är verkligen himla fin och priset dom vill ha för den är inte så farligt, det som är mindre kul är ju då hyran som tillsammans med ränta och ammorteringar och sådant hamnar på ca 8000 kronor.

Detta är en 4 på ca 100 kvm, men den har trädgård och ligger bra till.

Vi håller på att prata om det iaf. Pga hyran har vi lite svårt att komma fram till något, för samtidigt som vi vill så blir man lite orolig att vi kanske inte skulle klara av riktigt den hyran.

Det visar sig väl vad det blir med detta.

 

 


Kommentarer
Postat av: Rävfan

Ren nyfikenhet, om ni kämpar med en hyra på ~5500 i månaden, hur ska man klara av en höjning på nästan 50%?

Sparade pengar spelar inte så stor roll, någon gång kommer de ta slut.

Försöker inte att låta negativ men jag förstår bara inte.

2010-01-14 @ 12:05:59
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räven:

Vi kämpar inte med en hyra på 5500, eller rättare sagt så nu när Per har jobb så är det inte kämpigt, som jag skrivit i ett tidigare inlägg så lever vi v erkligen i lyx nu när vi har 13000 i inkomst varje månad.

Anledningen att vi flyttar är för att jag främst mår så dåligt över att inte ha någon trädgård ( för mig är det livsviktigt ) samt att jag inte kommer ut så bra med hundarna. Och en hel del små faktorer finns det ju oxå. Men i grunden kan man nog säga att vi flyttar ju inte för att vi måste utan för att vi vill. :)

Ja nej men då är det bra att du frågar :D

2010-01-14 @ 12:43:49
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0