Längtar inte

Nästa fredag är det dags igen, bilen ska på besiktning och jag kan inte påstå att jag längtar.

Till att börja med hoppas jag att den går igenom så den inte ska måsta in på nå verkstad igen, känns som det lagts ut löljligt mycket pengar på den som skulle bli en billig bil.

Men jag tror att den gör det faktiskt för det är redan så mycket som är fixat på den så man tycker ju att det borde inte vara något mer nu. Det jag är rädd för att dom ska kommentera på är ratten, just att den inte har ett stilla läge så att säga.

Förra gången sa dom att det berodde på ett glapp men det glappet har dom fixat nu och det är fortfarande så på ratten, men ja den gick ju igenom förra gången så får hoppas den gör det igen.

Besiktning tror jag är det jobbigaste med att ha en bil.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0