Lugnet

Sitter här igen efter att ha tagit en helt underbar dusch med levande ljus, avslappnande musik och en duschtvål som luktar så himla gott.

Jag har kommit på en metod, tror jag, som verkar fungera för mig. Jag har ju alltid haft vissa problem att hålla iordning här hemma, något som jag tror de flesta vet vid det här laget beror extremt mycket på de diagnoser som jag har.

Men nu gör jag så att jag belönar mig själv med sånna hära härligt sköna duschningar när jag gjort något bra här hemma, då givetvis större än att ta bort ett papper eller så. Jag dammsög igår och idag har jag skurat rent diskbänken bland annat och eftersom jag inte tog en dusch igår så blev det en idag.



Än så länge funkar denna metoden jävligt bra, ska väl nämnas att det är ju mycket tack vare medicinen som detta ens har en chans att fungera.

Hittade en duschtvål som jag verkligen gillar, vanligtvis brukar vi köra på det billigaste vi hittar men nu tyckte jag att vi kunde unna oss nån som luktade gott. Det är kanske inte något höjdar märke egentligen, jag har då inte hört talats om dem tidigare, Family Fresh hetet den och doften är Spring Rain. Den inte bara luktar gott utan man blir så himla mjuk och len utav den, iaf jag blir det. Så den känner jag att jag varmt kan rekomendera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0