Sadface

Som nog många vet vid det här laget så är jag rätt känslig av mig, överkänslig kan så tyckas.

Detta för med sig både bra och dåliga saker såklart. Blir man glad så är ju glädjen oerhört stor men det samma gäller ju åt det ledsna hållet och det säger ju sig självt att det är lite mindre roligt.

Jag har dock vissa saker som jag är väldigt väldigt känslig kring, det är bland annat djur, "söta gubbar" och lite andra saker.

En sak som jag tycker är lite jobbig precis nu är att jag har så svårt för avslut, många gånger undviker jag att spela klart spel, hur mycket jag än är nyfiken på hur det slutar, just för att jag v ill inte att spelet ska ta slut. Upplevt liknande saker med riktigt bra serier på TVn, så oftast blir jag glad när kvalitén sjunker och programmet  blir sämre mot slutet för då känns det som det inte gör något.

Jag försöker tvinga mig att spela klart saker och ting, men ibland vill det sig bara inte.



Har precis spelat klart Dragon Age : Origins till vår Xbox360. Ett helt underbart spel som jag verkligen fallit för. Det är klart man upptäckt en del tabbar och så har man väl haft sina synpunkter på grafiken men utöver det älskar jag det spelet. Det är få spel som får mig så känslig som detta fått mig.

Men nu är det slut och jag är lite ledsen för det.



Kommentarer
Postat av: Palle

Tycker det spelet är helt underbart, blev också lite deprimerad när det var slut. Angående grafiken har jag hört att den ska vara bättre på PC, kan inte uttala mig om grafiken på xbox, men på PC är den jättebra.

2010-01-20 @ 18:12:38
Postat av: Evelina

Palle:

Ja det var det verkligen. Blev lite tomt när det tog slut.

Det kan jag absolut tänka mig, har sett lite screenshots från var jag skulle tro är från datorn och där såg det bättre ut. Dock tyckte jag att rörelserna var lite stela. Men oavsett är det ett härligt spel. :)

2010-01-20 @ 18:19:48
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0