Saker sker

Satt och tänkte lite på det här med Loke.

Kom fram till att saker och ting sker ju utav en anledning, jag tror inte på gud utan på ödet ( i den form att ödet ger oss signaler och ledtrådar, men vad vi gör med dom är upp till oss själva ).

Det kanske inte är så att vi har haft för mycket tur och det nu jämnar ut sig, det kanske egentligen är så att pengarna kom för att detta skulle inträffa och för att vi skulle kunna se till så att Loke får den vård han behöver. Förhoppningsvis så är det som sagt inte mer än en sträckning och går över men är det diskbråck så kan vi åtgärda det.

Tror ju inte att detta är något man kan få ut från någon försäkring direkt, så vi ställer in oss på att få betala allting själva. I värsta fall har vi pengarna vi lagt undan som vi tänkt ha som handpenning, jag offrar ju hellre det än Loke, det är vi båda överens om.

Känns skönt att ha dom pengarna bakom sig trotts allt och att inte behöva be om att få låna pengar. Vi får hoppas på det bästa, han blir ju trotts allt bättre och bättre.



Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken tur att det inte var något allt för allvarligt! Var jätte orolig för er igår. Krama Loke från mig!

2010-01-29 @ 18:47:02
Postat av: Evelina

Sara:

Tack. :) Ja nej jag hoppas bara det inte är diskbråck, men det verkar inte som det är det för han börjar må betydligt bättre nu. Stort tack. Han kramar tillbaka :)

2010-01-30 @ 01:53:00
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0