Sjunger och danser

Funderar på om man kanske skulle försöka sig på någon danskurs, vet inte om min fot skulle palla med det egentligen men jag vill verkligen dansa. Mycket för att jag vill bli smidigare ( vig är jag visserligen redan men kanske inte så smidig ) plus att det är ju väldigt bra träning.

Igår hade jag möte med mitt personliga ombud och min läkare på öppen psyk, det var ett återbesök för att se hur medecinen fungerar och hur vi ska göra framöver.
Eftersom det funkar bra så bestämde vi oss för att öka dosen med yttligare med 30 mg per dag, så kommer att börja käka 105 mg Strattera till veckan är det tänkt. Hoppas det blir ännu bättre, skulle vara så oerhört skönt med lite mer kom igång.



Fick äntligen min beställning kläder från UllaPopken igår. Att dom kom så sent är för att jag först satte så de skulle komma upp till mamma var det tänkt så jag hade lite fina kläder under jul, men så blev det icke. Fick dagen innan vi skulle åka hem ett brev om att paketet skulle komma fram dit upp 2 dagar efter att vi åkt hem. Eftersom det inte fanns något mer att göra fick mamma hämta ut det och skicka ner det och igår kom det äntligen fram.
Blusen jag beställt satt fruktansvärt mysko så den åker nog tillbaka, för så jäkla snygg var den inte och jag tänker inte betala 300 spänn för något jag inte kommer använda mig utav. Inte testat alla brallorna ännu men linnena speciellt älskade jag, dom var lite stora så urringningen på dem är lite djup men håller man bara koll på det så är dom himla härliga.

Fick även mina exemplar av tidningen Åter igår, 29 stycken. En tidning som handlar mycket om småbruk, självhushållning och en hel del olika metoder. Främst lite äldre metoder för att framställa lite olika saker, allt från korgar till stickningar till omhändertagande av djur och icke maskindrivna bruksredskap. En väldigt intressant tidning alltså, det är ju dom som driver det underbara forumet Alternativ.nu som man kan få mycket bra tips och råd på.



Så igår var en riktigt bra dag.

Idag, tisdag, är mindre rolig dessvärre då det inte händer speciellt mycket. Blir nog till att lyssna på musik eller kanske spela något spel och mysa med hundarna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0