Tillbaka igen

Då var man tillbaka igen och så ska jag försöka återuppliva bloggen tänkte jag.

Håller just nu på att lägga in bilderna från Norrlandsvistelsen på datorn. Med min bra kamera blev det ungefär 1500 foton och med den lilla så blev det inte riktigt 400. Blev rätt lite i år, men man kanske kan skylle lite på att man haft annat för sig?

Det kommer bli ett par stycken inlägg som kommer att handla om strax innan vi åkte upp tills idag hade jag tänkt, sedan vad jag ids göra är ju en annan sak.


F.V: Ymer, min kusin Per och syster Emelie som hade väldigt roligt framför kameran.

Här är iaf ett litet smakprov, kanske inte så spännande men det är iaf något tills jag får tummen ur och skriva resten av inläggen.

 


Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Svar: Haha, jasså du tycker vi är så lika, Många säger att jag och Syrran är lika, brorsan är lite mer olik oss

2010-01-05 @ 14:52:17
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tony:

hehe jo faktiskt. Speciellt din syster och du men nog är bror eran allt lik oxå. :D

2010-01-05 @ 16:44:38
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0