Vissa saker

Lena frågade mig tidigare idag vart jag ser mig om 5 år.

Ja vart ser jag mig?

Några saker ser jag dock, men om det är om 5 år eller ej vet jag inte men jag vet att det är så jag vill ha det.

Som exempelvis badrummet, duschen speciellt, ska vara ganska rymligt med ett fönster brevid eller rent av i duschen. Utanför där ska det vara några syrener och halvskugga och utifrån sett ingen insikt in i badrummet vare sig man har fönstret öppet eller ej.

Men om 5 år så ser jag oss i vårt torp, eller iaf på en gård om vi så ska ha behövt köpa en tomt och hyrt in bostadsbarracker eller om vi faktiskt hittat ett torp som ger oss den där känslan.



Jag ska ha fått någon form av inkomst, sedan om det är ett deltidsjobb eller ett eget företag vet jag inte.

Per har hittat ett jobb där han trivs och blir behandlad bra.

Eventuellt att det finns åtminstone ett barn med i bilden och kanske ett till som är på väg, vill ju ha 2 barn med ca 2 - 3 års mellanrum.

Vad som kommer hända eller inte återstår ju att se men man kan ju alltid hoppas.


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som bra framtidstankar :)



Var JÄTTEKUL att träffa dig idag, vi får allt ta och ses oftare :D Kram

2010-01-26 @ 21:06:48
Postat av: Evelina

Sara:

tackar, jag hoppas dom blir sanna.



Var himla roligt att komma och hälsa på er. Håller med dig fullständigt, är på tok för sällan vi ses.

Kramar

2010-01-27 @ 12:12:18
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0