When she was young.

Per har gått till jobbet och jag är åter ensam hemma med vovvarna.

Det som glädjer mig är att det är fint väder ute och ny städat i lägenheten så man kan njuta av solens strålar riktigt mycket. Blir väl att små plocka lite saker här och där tänkte jag och försöka få tummen ur att skura golven igen så dom blir skurade denna vecka oxå.

Skulle behöva rensa lite i studion då det ser ut som ett bombnedslag där inne, inte roligt.

Imorgon så ska jag hem till Sara igen, det ser jag verkligen framemot. Ska bli himla roligt att få komma hemifrån lite och sedan är det ju dessutom himla kul att umgås med henne, hon är en riktigt härlig vän.

Per och jag ska dessutom försöka hinna med att åka och panta på morgonen så vi blir av med sopsäckarna, dom tar ju lite plats så att säga och snygga är dom ju verkligen inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0