When you

Har haft en riktigt trevlig helg måste jag säga med mycket roligt som hänt.

Det har väl kanske inte varit så jätte stora grejer egentligen men har umgåtts med vänner och haft så jäkla skojjit så det känns lite ledsamt att helgen är över.

Idag har jag gjort lite nytta iaf, städat ut den mesta panten ut förrådet och passat på att dammsuga och kasta massa skit som var där. Kom upp i 5 svarta sopsäckar med pant, det finns så det  blir en till men har inget bra ställe att ställa det på riktigt.



Ska försöka ta mig i kragen att dammsuga resten av lägenheten oxå tänkte jag, så snart dammsugaren har svalnat lite. Vi måste verkligen få tummen ur att åka och lämna igen den för den funkar ju inte som den ska och inge roligt att dammsuga och vara rädd att den ska explodera eller ta eld eller ja vad som helst.

Till min stora förvåning lyssnar jag inte på Spotify utan den vanliga media spelaren på datorn. Känner jag saknat en del låtar som inte finns att hitta på spotify så måste lyssna lite på dem ett tag. Härligt med musik.



Är klassträff i Maj uppe i Sundsvall. Skulle vara roligt att gå och se folket men jag undrar hur många det är som verkligen kommer. Samt att det blir ju jäkligt svårt med hundarna, speciellt med tanke på att det var på en fredag. Himla dum dag måste jag säga, speciellt med tanke på att många är utspridda i landet och har jobb som lär sätta käppar i hjulen för en eventuell resa. Plus att det är ju ett företag som arrangerar detta och därför dras många skolor ihop, inte riktigt samma grej anser jag. Skulle vara roligare om det bara vore klassen eller eventuellt niorna som gick ut då på vår skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0