Angelina 1 år

I Lördags var det födelsedagskalas för lilla Angelina som blivit hela 1 år redan.

Blev himla glad när inbjudan damp ner i brevlådan. Så jag gav mig av och kom tom först av gästerna, efter att jag skicklig som jag är tagit fel buss. Ska helt klart kolla vilken väg bussarna går lite bättre nästa gång jag åker nånstans. Men det var inte speciellt långt att gå ändå så var ju inte nå farligt egentligen.


Hon fick ett prinsesstält som karlarna försökte sätta ihop.

Det dök upp lite folk allt eftersom och dom kom bärandes gåvor till födelsedagsbarnet. Man blir helt faschinerad över vad det finns.


Milton och Angelina.

Milton som jag träffade på dopet kom med han oxå, jäklar vad han hade vuxit.



Det bjöds på riktigt goda muffins och tårta som Sara´s superduktiga lillasyster hade gjort.



Jag var ju smidig och glömde min kamera hemma så fick fota med Iphonen, det funkade men bilderna är ju inte av den bästa kvalitén precis.

Jag hade väldigt trevligt och det är en helt underbar grupp med människor som jag trivs oerhört bra med. Jag tror och hoppas det var en väldigt bra första födelsedag för Angelina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0