Away with you

Sådäraja. Nu är ringen av mitt finger.

Med lite hjälp utav Per så fick vi upp och av ringen, jag hann iof nypa mig ett par gånger i den men nu är den av. Det känns lite konstigt då jag haft den på mig i nästan 7 år.


Igårkväll med ringen.

Det ser lite tomt ut på mitt finger och det kommer nog ta ett litet tag att vänja sig att den är borta. Men i ärlighetensnamn så känns det ganska så bra.


Idag utan ringen.

Per han var så smidig att han lyckades tappa sin förra helgen, men inte heller det känndes. Okej lite synd på sätt och vis för den har ju ändå ett visst sentimentalt värde, men gjort är gjort och det var ju inte så att dom var värd en massa pengar precis. Jag har dock kvar min och kommer behålla den mest för sakens skull. Kanske så man kan titta på den när man är gammal och minnas tillbaka till sin ungdom eller något liknande.

Nu är iaf ringen av, dock har jag ett ordentligt märke på fingret efter den. Undrar hur lång tid det kommer vara kvar.





Kommentarer
Postat av: Theolily

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-10-21 @ 13:19:20
URL: http://theolily.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0