Dag som natt

Jag har lyckats vända mitt dygn, smidig som jag är.

Inatt försökte jag att få av mig min ring, det gick inte riktigt så bra jag hade hoppats. Försökte även knipsa av den, vilket heller inte gick. Jag tror dock att Per ska få göra ett försöker han med, i hopp om att jag har hela fingrar efter det. Ja nej jag tror inte det är någon fara, men lite nervöst är det ju. Annars får jag försöka komma på nån annan idée.


Midsommar 2008, ute i skogen hemma i Norrland.

Funderar på att efter jag gjort lite nytta ta min tidning och gå ut och sätta mig en sväng på balkongen och njuta lite av att det är så fint väder. Ta något gott att dricka, funderar på att testa göra nått av spriten vi har och bara få slappna av lite och glömma alla bekymmer en stund.

Blir så glad när man ser blommorna ibland, ja för det mesta. Speciellt när man ser hur dom håller på och ska till att blomma. Jag har en Orkidee som blommat i ca 3 månader nu och så är det 3 stycken som håller på och ska blomma, varav ena är på väg att blomma för andra gången i år. Hibiskusarna borde även dom börja få blommor snart och så såg jag min ena Hoya ( porslinsblomma ) håller på att blommar om igen, dom är ju så sjukt vackra.


En del av min porslinsblomma när den blommar.

Känns väldigt bra att det inte är långt kvar tills det att det bär av hem till Norrland.

Idag startade Peter sitt företag, Berglis Massage. Jag hoppas det går bra för honom, för det är han verkligen värd. Så vill ni ha massage i Karlstad så är det till honom ni ska vända er.



Känner mig väldigt inspirerad utav honom och känner ju att man borde ta tag i mitt eget företag, känns som jag säger det hela tiden men så fegar jag ur. Det är som jag nämnt tidigare att en Coach ( man kan nog kalla det för det ) som jag haft när jag var på gång, strax innan andra operationen på fotleden dock, frågade mig varför jag var så rädd för att lyckas. Men jag vet inte jag, kanske är så? Men man borde ju ta tag i det ordentligt och dra igång och sluta vänta på allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0