Dagon och Pearl

När Pearl gick bort för lite mer än en vecka sedan misstänkte jag att det inte skulle ta så jätte lång tid för Dagon att även han gå vidare.

Det visade sig att jag hade rätt, inatt gick Dagon vidare och lämnade denna världen.


Dagon.

Blev väldigt tomt efter dom båda, men jag vara ganska beredd på det då deras livslängd sägs ligga på runt 2 år och dom var nu båda 2,5 år gamla. Detta var ganska väntat, började förbereda mig redan i Mars om att det kommer hända snart.


Pearl.

Dom gav oss mycket glädje. Pearl som den lilla ninja hon var och klättrade på precis ALLT och tog sig ur diverse inhängnader. Dagon som var så matglad, om än något petig. Han åt ju inte vad som helst precis.

Sov så gott mina söta små älsklingsbollar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0