I´m just a dreamer

Sitter här och tänker lite, även det inte helt ovanligt för mig.

När är det lämpligt att gå vidare egentligen? Jag känner inga problem i om Per skulle hitta någon, för det känns ändå som vi bara varit vänner ett bra tag egentligen. Jag vet även att han inte har några problem med att jag faller för någon, han skulle precis som jag för honom bli glad.

Har en känsla av att det lär vara rätt delade åsikter om detta och att egentligen så borde det som vi tycker, tänker och känner vara det som har betydelse. Inte vad andra tänker.

Jag skulle inte ha några problem med om Per tog hem någon, jag skulle vara väldigt glad för hans skull. Vi är ju trotts allt bara vänner och har nog som sagt varit det längre än vad vi själva viljat erkänna innan. Så jag ser ju inget fel i om nån av oss går vidare.

Jag säger väl som jag brukar göra, man ska göra det som känns rätt när det känns rätt.




Kommentarer
Postat av: Mikamaria

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-28 @ 12:21:14
URL: http://mikamaria.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0