I mina tankar..

Fler funderingar rör sig i mitt huvud just nu.

Jag sitter och funderar lite på det med jobb, jag vet inte om det är riktigt egentligen men det ska väl inte vara helt svårt att ta reda på tycker jag. Vill väl inte riktigt berätta vad det handlar om riktigt ännu förrns jag vet om det är något jag kan lita på eller ej. Men är det som det blivit sagt till mig så är ju lönen inte helt fel, okej jag får pendla lite men för den lönen så visst, men just nu behandlar jag det som om det vore ett påhitt.

Per stör sig lite på att jag lyssnar på en låt om och om igen hela tiden ( Heart - Will You Be There ( in the morning ). ), men det tycker jag att han kan stå ut med. Det är en mysig låt.



Nu är det inte långt kvar tills det bär iväg, dock vet jag att den vistelsen hemma i Norrland kommer bli väldigt anpassad utefter vissa saker här på hemmaplan. Det visar sig dock.

Ser även extremt mycket framemot att åka ner till syster i Malmö i slutet av Juli, som jag hoppas på att det blir. Kännde hur mycket jag saknade henne tidigare idag när jag ringde till henne. Älskar verkligen hennes lägenhet, den är helt underbar. Soffan där är ju trotts allt snuskigt skön att sova, så länge min söta syster kommer ihåg att ge mig en kudde dvs.

Har börjat använda min gamla mobil igen, nu är jag väldigt glad att jag faktiskt sparade det numret oxå. Men det gör det ju inte mindre bittert över att ha tappat min Iphone..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0