I will be

Kom att tänka på det där med ex och relationer igen.

Blir att jag slås av tanken av Pelle ibland, glad att jag inte hört från honom på länge och att han slutade höra av sig. Men rädslan för honom har ju alltid funnits där, väldigt rädd för att han skulle få för sig något och komma och söka upp mig.

Kan heller inte låta bli att tänka på vad hade hänt om jag faktiskt träffat honom den gången jag var ner i Stockholm med Maria och hennes mor. Jag vet att jag hade varit dum nog att inte våga göra annat än satt mig i bilen om han sagt åt mig att göra det och vad hade hänt då?

Ja men det ger inget av att sitta och tänka på det och bli nervös precis, jag tror ju ändå att han faktiskt är död idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0