Im gonna make it

Okej, tror det inte är meningen att den där beställningen ska komma fram.

Nu krånglar det med betalningen istället, får sån lust att.. Ja nej jag vet inte riktigt, sur blir jag iaf. Jag som sett framemot detta. Jag ska prata med banken och kolla vad som kan vara fel.

Jaja det är väl inte så farligt egentligen, det är ju bara saker. Fast det är ju klart man blir lite besviken när man sett framemot det så mycket. Får helt enkelt leva med min väska vars hål växer för var dag som går.




Kommentarer
Postat av: Saidnikita

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-07-08 @ 14:11:20
URL: http://saidnikita.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0