Lend me your hand

Jag fattar inte varför jag blivit så jäkla dålig på att uppdatera bloggen, det är ju inte så att det händer mindre saker i livet precis. Nästan tvärtom.

Visserligen kanske det är det som gör att jag inte förmår mig att ta mig den tiden för bloggen, men jag vet inte jag.

Vi har iaf kommit in i lägenheten och börjat få lite ordning, inte riktigt haft orken att ta tag i alla flyttlådorna ännu. Mest för att jag är så dö less på allt som har med flytta att göra. Men hade tänkt mig att ta lite idag iaf, eventuellt försöka få upp alla böcker i bokhyllan iaf.

Nej nu kommer Fribe över snart så ska jag vara lite social och sedan skjutsa honom till jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0