Midsommar

Midsommaraftonen blev riktigt lyckad och jag hade himla roligt.

Det blev att vi var ute på gården hos Peter och Anna. Vi grillade och umgicks. Vi åt Purgers ( Per´s hamburgare, som man lungt kan säga är populära ) och Patrik hade köpt en massa massa massa kött som nästan bara han åt, tror jag aldrig sett den karln så mätt någon gång tidigare.


Joppe håller Purgers, Henrik lägger på kött, Per håller på med mer Purgers och så Anna.

Jag testade på att shotta Absint Black, Per fick det ju att se så enkelt ut och det luktade ju gott och jag har ju inte druckit det någon gång tidigare. Aldrig igen kan jag säga. Visst att det var 80%, men nej inge mer. Började må så fruktansvärt dåligt utav det, mådde ju lite bättre ett tag men började känna av det igen när vi gick hem med hundarna.


Joppe var dock bara kvar ett litet tag tyvärr, han skulle hem till sig och grilla.


Henrik var utsedd till grillmaster.


Peter hade roligt.


Efteråt blev det svenska jordgubbar och den fina smörgåstårtan som Angelika hade gjort.


Lite tvångsmatning av Henrik.


Peter masserar Peter lite. Fick upplysningen om att även jag var förbannat stel i axlarna igen.


Lite pussande blir det ju alltid. Angelika ser nästan lite generad ut. Så fina brudar detta.


Anna som är gravid drack ju inget då men hon hade inte mindre kul för det.


Per väldigt koncentrerad på vad jag antar är en av hundarna och Patrik sitter och skojjar.


Anthea är så himla go, Henrik och Angelikas dotter.


Här satt vi och mådde.


Peter är en hiphopper, eller nåt.


Och fru Friberg hade oxå kul i kepsen.


Sedan fick Patrik ställa upp och leka lite.


Kärlek, Henrik och Angelika.


Mer kärlek, Peter och Anna.


Nån som känner sig utanför?


Maximus älskar att leka med Patrik.


Peter och Peter mot Henrik.


Far och Dotter.


Mor och Dotter.


Sen skulle Anna till jobbet och då bestämde vi oss att avsluta för dagen.

När vi kom hem så stannade jag hemma som hundvakt, eftersom det inte går att lämna hundarna ensamma, medan Per gick iväg till Joppe och rökte lite vattenpipa. Själv så somnade jag på sängen en sväng, vaknade några gånger och insåg att jag mådde dåligt och somnade om igen. Jävla Absint.

Men sammanfattningsvis så var det en väldigt rolig kväll.




Kommentarer
Postat av: Rävfan

bra bilder! :D

Kidnappar den på mig.

2010-06-26 @ 13:49:23
URL: http://fantasticmrfox.blogg.se/
Postat av: Angelika

hehe.. kul va det det vill jag lova, kul att även du tyckte det.. hehe. Jätte fina bilder, vill jätte gärna ha dom, säg till hur stor skiva du behöver för att bränna dom så fixar jag det.. kramizar

2010-06-26 @ 21:18:13
Postat av: Evelina

Räven:

hehe jo visst blev de charmiga :D gör du som så, så ska du få den där du ler en massa sedan oxå ;)

2010-06-28 @ 03:11:21
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Angelika:

Jo men det är ju klart :D Hade skitskojjit och ni har ju så goa ungar. Oj ja ne men jag har skivor hemma så det är ingen fara. Tar och bränner ut dem åt dig med då :) Kramar

2010-06-28 @ 03:12:57
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0