Mygg *piiiiiiip*

Jag avskyr mygg, dessvärre är dom väldigt förtjusta i mig.

Har väl ett 20tal myggbett, bara i hårbotten. Det är väl enda anledningen jag inte tycker om att åka hem för och det är alla jävla knott och mygg.

Men hem längtar jag ju alltid oavsett, myggen kommer aldrig stoppa mig.


Söråker en dimmig kväll.

Nu är det ungefär 1 vecka kvar tills det är dags att bege sig. Ska verkligen bli himla skönt och ska bli väldigt roligt att faktiskt få lite utav en terapitur på köpet, alltså åka själv i bilen och lyssna på bra musik med vacker natur omkring sig, tills man kommer ut på E4an förståss.

Jag har ett litet problem dock och det är att jag inte riktigt hittar vart i hela friden jag packat ner brännskivorna.




Kommentarer
Postat av: KizzeMizz

Är faktiskt inte så mycke mygg här uppe än otroligt nog, har nog inte varit så jättevarmt så alla myggor kläckts :) å inte sett en enda knott än heller :) iaf inte här ute :) har typ fått 5 myggbett än bara på året :)

2010-06-22 @ 09:41:18
URL: http://kizzemizz.blogspot.com/
Postat av: Evelina

KizzeMizz:

Det är inte det? ofan, då kanske man tom längtar upp ännu mer :D skulle ju inte vara helt fel att kunna vara ute utan att bli uppäten :D

2010-06-24 @ 21:22:32
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: KizzeMizz

Va lite mer ute idag när jag å brorsan va ute å traskade i skogen, men där är de ju alltid en hel del kusar, men annars är det faktiskt inte så illa som det brukar vara :) har än inte sett en knott heller :)

2010-06-25 @ 14:54:14
URL: http://kizzemizz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0