No more tears

Solen skiner ute, jag borde verkligen ge mig ut.

Sitter och lyssnar på musik och svär lite över att det är så varmt inne, men man ska väl inte klaga på det antar jag. Det är ju ändå väldigt skönt att det blivit sommar och man slipper gå med så förbannat mycket kläder.

Men jag mår fortfarande lite konstigt, misstänker att det är magkatarr som är på g igen, känns ju som det inte var speciellt länge sedan sist. Jag hoppas dock det går över, vill inte behöva åka till sjukhuset ännu en gång för den skiten. Har för mig det var den medicinen som hade nån jordgubbsaktig smak.



Ska ta och bränna en ny skiva till bilen oxå, är lite små less på den som sitter i. Även om det är bra musik på den så vill jag ha lite variation.

Måste erkänna att jag får ont i magen av tanken att köra hem till Sundsvall med Ymer i bilen. Dock har han lugnat sig lite på sista tiden men han är inge rolig att köra med eftersom han inte tycker om att åka bil, men han brukar kunna somna och vara lugn när han sitter i mitt knä, något som inte går så bra när det är jag som kör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0