One dove, bring me some peace

Dagen har varit bra, även om jag kännt mig trött större delen av den.

Började med att ha enorma problem med att kliva upp, jag ville verkligen inte utan kudden var så otroligt skön. Jag kom iaf upp och det bar sedan av till den gamla lägenheten där vi skulle ta tvättmaskinen bland annat, även om den ska säljas är det ju bra att den inte står där när vi ska städa. Medan Per och hans far var iväg med lass satt jag kvar i lägenheten med hundarna så dom inte skulle skälla så mycket. Det resulterade i att jag somnade ute på betongen på balkongen, i solen. När jag väl vaknade var jag något yr.

Tiden rann iväg och det fick bli en sväng på Bergvik, där jag fick sitta kvar i bilen med hundarna. Jag anser inte att man ska lämna dem ensamma när det är så varmt ute, så bättre att sitta där och kunna ha alla rutor nere och kunna se hur dom mår.



Sedan var det hem och få lite att dricka i sig och så gick jag iväg till Anna och Peter för att vi skulle göra sällskap till gymmet. Dom hade fått sin nya bil, den var grymt fin och fräsch. Plus att den faktiskt har AC och inte KD, även om KD funkar det med till viss del.

Var ruskigt skönt att träna och vi hade jävligt roligt. Blev endel flum och mycket skratt. Passade även på att väga mig och blev nästan chockad när jag såg vågen visa att jag gått ner nästan 6 kg på ungefär 1 månad. Utan att jag egentligen gjort något, för det har ju inte varit nå mycket träning på sistone tyvärr. Så vad det beror på vettekatten men jag blev riktigt glad att se att det går ju iaf frammåt.




Kommentarer
Postat av: Anna Friberg

hihi vi var ju så duktiga på gymmet igår..hoppas du känner av lite träningsvärk idag nu gumz! =) du som så gärna vill ha det!..nu ser ja fram emot ett träningspass i helgen med:P antingen lör fm eller sön fm. men ett pass må det bli iallafall! kram kram å tack för att du finns vännen <3

2010-06-18 @ 07:32:22
Postat av: Evelina

Anna:

Det var vi verkligen tösa :D hehe bara på insidan låren :( och jag som tog i så med armarna igår, hade ju hoppats på att jag skulle känna lite där iaf. hehe Det gör jag med, ska bli grymt roligt att komma iväg och träna igen gumman, vi har ju så jävla roligt. ;D Bara hojta till när du vet hur det blir. Kramar och tack detsamma min underbara vän <3

2010-06-18 @ 17:31:28
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0