Utbildning

Sitter återigen och kikar lite på utbildningar.

Känner att det är floristyrket jag vill ge mig in på, lite rädd dock att jag inte är tillräckligt bra men det är nog värt ett försök åtminstone.

Har hittat 2 skolor som jag är intresserad utav, finns ju som jag nämnt tidigare ingen i Karlstad tyvärr och jag känner att jag måste fan ta och göra något snart. Efter att jag avböjde fotoutbildningen i Lofoten så har jag plågat mig själv med tankarna "tänk om" och även om det var rätt då så ibland ångrar jag mig.

De skolor som jag har hittat ligger i Västerås och Vännäs ( denna fanns även i Göteborg och Stockholm oxå men vill inte plugga i så stora städer ).

Vet inte riktigt vilken av dom som lockar mest, Västerås är ju nära Karlstad medan den i Vännäs är någolunda nära hemma i Norrland..

Detta blir något jag får kolla in lite bättre här sedan tänkte jag, men tror det helt klart kan vara roligt att kombinera fotograf och florist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0