Time will change

Det är fruktansvärt sent och jag borde VERKLIGEN gå och lägga mig om jag ens ska orka med att vakna imorgon, eller ja idag blir det ju egentligen.

Idag kom kontraktet och är nu påskrivet och klart så nu är det verklighet och ingen dröm längre. Visst det är väl egentligen inte drömmen, men det är bättre än det nuvarande boendet. Och jag är rätt säker på att balkongen är ännu större, till min stora förtjusning. Det innebär ännu mer växter.

Imorgon är det rehab som gäller med Loke och denna gången får jag inte glömma att ha med mig mitt bankkort så jag kan betala, även om dom är förstående och så är det jäkligt pinsamt att behöva be om att få betala nästa gång.


Modell: Carolina L                                 Foto: Jag

Blir så less på att jag ska glömma så mycket hela tiden.

Jag är lite sugen att fota airsoft ( hint hint Räven ), dock känns det som det ska bli lite mindre snö innan det ens är aktuellt och flyttarna ska nog behöva bli färdiga först. Kan bli lite stressigt annars.

Kom på efter att jag bokat biljetterna till Malmö att jag har ju faktiskt kunnat varit lite smart och bokat dem så att jag haft längre tid i GBG så hade man kanske kunnat få säga hej på lite vänner när man ändå är där. Men får ta en till sväng så får jag tänka mig för lite då istället.

Appropå Malmö så funderar jag på om jag ska ha med 5Dn eller ta 10Dn istället, även om den inte tar så skarpa bilder. Men ja jag vet inte riktigt ja, besultsångest som vanligt.


Min otroligt fina studiohylla, stökigt..

Känner att jag saknar lite att sitta och spela WoW och skratta åt smygporren 3an hade på natten ett tag. Det var underhållning.
Vilket påminner mig om att det var tametusan evigheter sedan jag wowade, ska man börja igen? Nää jag tror faktiskt inte jag ids det just nu och jag tröttnade ju på mina gubbar så fort, rätt töligt när man har runt 20 gubbar man ska försöka lvla upp.

Funderar på en liten beställning från Wayland Games här igen, beroende på om det går någon beställning snart. Behöver ju skaffa mig några gubbar till min 40K armé, i grund och botten har jag ju bara en Defiler och den kommer jag ju inte långt med, vilket påminner mig om att jag verkligen skulle behöva sätta mig och måla skiten oxå. Har ju en hel Bretonnia armé till Fantasy som ska målas dessutom, tack och lov att de arméer jag har är så pass dyra poängmässigt att det itne blir så överdrivet många gubbar.


Det kan allt bli lite mysigt i vardagsrummet ändå.

Känns som jag "pladdrar" på nu bara för att jag är förbannat trött, så nej nu ska jag ta och kasta liket i snarklådan.




Kommentarer
Postat av: kaka

Jag och Erik har ju börjat, joina du med vettja! Haha sprider wow-andan till alla jag kan! Woo :D

2010-03-26 @ 09:34:57
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

hähä det skulle ju faktiskt vara lite roligt :) saknar ju spelandet det gör jag ju :D

2010-03-26 @ 12:55:41
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Rävfan

"Jag är lite sugen att fota airsoft ( hint hint Räven )"



Dumt att jag slutet och sålt allt, och denna gången menar jag det :p

2010-03-26 @ 17:50:20
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räven:

Jo jag hörde det av Per här sedan. Men jag trodde du åkte på lajv och sånt iaf?

2010-03-26 @ 18:27:04
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Rävfan

Jao men jag sålde av sakerna efter det :)

Förresten så är jag gärna på en wayland, behöver mer saker (som vanligt)

2010-03-26 @ 18:31:42
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räven:

ahhh det sög ju ;)

hehe när behöver man inte mer saker till Warhammer?? :D

2010-03-27 @ 17:09:21
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Christianfilippa

Nice site, welcome to my

2011-06-04 @ 14:51:33
URL: http://christianfilippa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0