Fotolust

Det är klart att jag så gott som alltid tycker det är roligt att fota men ibland så har jag bara avsaknad av lust och även inspiration, som det tyvärr varit nu ett tag.

Men nu börjar lusten sakta stiga igen och jag längtar till att få komma ut och fota allt mer.


Loke och Ymer, mina små änglar

Det känns otroligt roligt att återfå denna lusten till fullo.

Bra musik har gjort mycket faktiskt, sen finns det ju helt klart en hel del andra faktorer men musik är en stor del.


Loke

Jag hoppas på att det är fint väder imorgon för då ska jag tametusan gå ut i skogen här brevid lägenheten och fota lite innan det blir tjejkväll.




Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga kort på sötisarna :) Kram

2010-10-06 @ 23:10:41
URL: http://mammaskyman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Dom gav med sig tillslut :D

Kramar

2010-10-15 @ 14:51:14
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0