Follow you anywere

Tänk om..

Till helgen så blir det återigen en sväng upp till Norrland, men det blir inte lika länge denna gången utan högst en vecka. Hoppas på att hinna med allt jag tänkte bara.

Men kan ju säga att jag hoppas ju att det finns möjlighet att stanna till i Stockholm iaf i någon timme. Hade varit trevligt, men får väl se lite hur det blir med det.


Söta lilla Selma

Måste medge att jag saknar Malmö, trivs väldigt bra där men främst är det ju för att syster är där och så finns det ju andra väldigt härliga personer där som man lärt känna, som tex syrrans härlige karl.
Plus att det finns en person där nere som jag så grymt gärna vill fota.

Men nu ska jag nog ta och hoppa i säng så jag orkar upp imorrn och umgås med Sara och sötaste lilla Angelina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0