This moment will pass..

Nu är det inte långt kvar tills det att det bär av uppöver landet.

Den 19e åker jag hem till Norrland igen för att fira jul med familjen och träffa lite vänner och bekanta är tanken.

Dock blir det inget långvarigt besök denna gången utan vänder neröver landet igen den 29e, lite surt att jag precis missar systeryster och hennes Patrik med bara nån timme.

Det ska bli trevligt, även om jag så oerhört mycket hellre hade kört bil själv än åkt tåg. Älskar ju att köra den vägen som det är uppöver.

( på bilden: åkern nedanför mors hus från i somras )


Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt att fira jul med familjen uppe i norr :) Kram

2011-12-13 @ 22:37:53
URL: http://mammaskyman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Det var riktigt härligt var det. Jag hoppas ni hade det riktigt bra oxå. :D Krama

2012-01-21 @ 14:10:28
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0