Oväntat

Fick ett mail angående min ansökan till Rättsvetenskapliga programmet.

Jag trodde inte att min ansökan tagits emot då jag kom in med den 2 månader efter sista anmälningsdatumet och absolut inte efter jag trodde det hade krånglat med mina betyg. Men betygen hade tydligen kommit fram och så även min ansökan.

Fick beskedet idag att jag står som 17e reserv ( under förutsättning att jag tolkat det hela rätt ), vilket jag ändå tycker är rätt bra då jag kom med en så pass sen anmälan. Nu får vi hoppas på att folk tackar nej, för då vet jag vad jag gör i 3 möjligen 4 år frammåt.

När jag väl är klar så kommer jag att ha ett filosofie kandidatexamen i rättsvetenskap och lägger jag på 1 år till, vilket jag nog antagligen tänker göra om det går bra, så kommer jag då ha en filosofie magisterexamen i rättsvetenskap.

Men just nu så är det bara att hålla tummarna på att man kommer in..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0