You wont be sleeping..

Guuuud vad jag saknar att ha bil, känner mig instängd så det skriker om det.

Denna helgen och även kommande vecka känns som de är lite fullspäckade med saker som händer dock, vilket känns väldigt skönt så man kommer ut lite iaf.



Idag så är det inflyttningfest hos Joppe som gäller. Väldigt nyfiken på å se hur han har fått det i lägenheten. Dock är jag ju inte så väldigt van att dricka starksprit, så det återstår ju att se vad som händer med denna kvällen.

Imorgon är det 2 års kalas för söta lilla Angelina, något jag verkligen ser framemot. Hon växer ju så förbaskat snabbt, känns som det bara var här för inte speciellt länge sedan vi fotade gravidbilderna på Sara.

På Måndag blir det att vara social med Terese och stjäla lite fika hos henne. Det känns som det kommer bli väldigt kul.



På Onsdag blir det att fota balbilder en sväng. På Torsdag blir det att träffa arbetsförmedlningen igen.

Och så hoppas jag ju något enormt på att få så mycket tid som möjligt med en viss person..




Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Åhhh vilken härlig bild, den högst upp, underbara färger i den, kanonbra :-)

2011-06-06 @ 00:03:14
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tony:

Tack så hemskt mycket :D himla kul du gillar den.

2011-06-13 @ 16:03:58
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0