Visit me

Förra veckan var en bra vecka.

Fick bla finbesök av Joel. Måste ju säga att det var förbannat trevligt och han är en riktigt härlig person som var lätt att umgås och prata med.

Vi började dagen med att vi tog en fika för att sedan gå och hitta något att käka. Jag snäll som jag är trycker då upp kameran i ansiktet på stackarn, men kunde ju inte riktigt låta bli.



Väldigt härlig person måste jag säga..

Vi åkte hem till mig med hans packning och satt där och snackade lite en stund och begav oss senare av igen in till stan.


Väldigt förtjust i hans skägg kan jag ju erkänna.

Han var så snäll och skulle ge mig en liten ölskola och försöka lära mig lite mer om öl. Vi hamnade på Bishops där jag fick testa lite olika öl och fick lite fakta om de olika sorterna och lite historia. Var väldigt intressant och det är ju alltid roligt att lära sig lite nytt.

Jag blev väl lite på lyset dock så snappade kanske inte upp så mycket som jag skulle viljat göra. Men det var fruktansvärt roligt och trevligt. Så kan bara tacka för ett oerhört fint sällskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0