Mje

Detta har inte varit någon överdrivet bra dag.

Hade anat det redan innan, men fick tillbaka matteprovet idag och det var allt annat än bra. Betydligt sämre än vad jag hade trott så känner mig minst sagt jävligt blåst just nu som inte lyckas. Jag tänker visserligen inte ge upp, men det är ju ändå ingen rolig känsla.



Per och jag tog och åkte till Bergvik, vilket var lite utmanande då jag hade svårt att hålla mig för gråt ( inte bara för det med provet utan det fanns även mycket annat i huvudet ).
Väl där skulle vi kolla apoteket efter min medicin och självklart hade mitt högkostnadsskydd, eller vad det är dom kallar det där, gått ut så helt plötsligt så var det 1300 kronor till som ska ut denna månaden. För det räcker ju självklart inte med att tampas med en dubbelhyra redan, men visst det går att leva med.


Söta lilla Nisse..

Sedan är jag ju självklart lite stressad över att flytten börjar närma sig och jag kan ju inte påstå att det är speciellt mycket som är packat ännu, oj vilken chock.

Och att det är omprov på det första provet i fysiken imorgon gör mig ju inte mindre stressad och efter matteprovet idag så är jag livrädd för att jag inte ska klara det provet heller.



Det känns skönt att det är lite att se framemot till helgen åtminstone och vetskapen om att man ändå har väldigt underbara vänner värmer såklart.

Så man ska väl inte klaga egentligen, men känner mig ändå väldigt deppig just nu..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0