Sommaren är här

Värmen har kommit, för att stanna verkar det som och jag måste säga att det är grymt skönt. Även om jag inte är överdrivet förtjust i när det blir för varmt så måste jag säga att än så länge njuter jag verkligen.

Även om en del planer krockade idag så har det varit en helt fantastisk dag.

Det började med att jag skuttade över till Joppe och vi åkte sedan och hämtade upp Linnea samt for till Bergvik för att införskaffa föda. Efter det drog vi vidare ut till Skoghall och till Per, dit även Christoffer slöt upp med oss efter att han hade slutat för dagen.

Vi badade, grillade, snackade, rökte pipa och bara njöt av dagen. Det var välbehövligt måste jag säga.

Är lite nöjd att jag dessutom gjorde egna hamburgare att grilla, som blev riktigt goda.

Och självklart så blev det ju ett antal bilder, så jag tänkte lägga upp några iaf.





















Det var så ortoligt skönt att bara ligga på gräset en stund och titta upp på den blå himlen och andas ut för en liten stund.







Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken mysig dag :D Sommarkänslor! Kram

2012-06-01 @ 16:47:22
URL: http://mammaskyman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

Det var en helt fantastiskt skön dag ^^ Verkligen sommar rakt igenom. :D

Kramar

2012-06-03 @ 23:08:23
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0